مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-13سياسي

احتمال خروج 6 عضو تازه وارد به شورای فردیس و مشکین دشت وجود دارد!


حکم دیوان عدالت اداری در خصوص 6 عضوی که به شوراهای فردیس و مشکین دشت بازگشتند، موقتی است و فرمانداری به عنوان نماینده دولت فقط مسوولیت اجرای این حکم را داشته است.

- ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس در خصوص روند انتخابات تا بازگشت 6 عضو شورای اسلامی شهرهای مشکین دشت و فردیس، اظهار کرد: پس از انتخابات بر اساس وظیفه قانونی و شمارش آراء، اطلاعیه انتخاب شورا ها را اعلام کردیم و اسامی 9 نفر به عنوان اعضای شورای فردیس، 7 نفر به عنوان اعضای مشکین دشت و  5 نفر به عنوان عضو علی البدل برای هر کدام از شوراهای این دو شهر  اعلام شد.

وی افزود: پس از انتخابات شایعاتی در مورد خرید و فروش رای در خارج از شعب اخذ رای و خیابان های اطراف  وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفت.

اما هیچ مورد شکایتی در  خصوص نحوه برگزاری و عوامل برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای از سوی مردم و نهادهای نظارتی  نداشتیم.

  فرماندار فردیس با اشاره به بررسی شکایات توسط هیات های  اجرایی و نظارت در شهرستان و هیات نظارت استان،  اضافه کرد: پس از ارسال  پرونده ها به هیات های نظارت شهرستان، استان و کشور، آرای 3 نفر از نمایندگان شورای فردیس و 3 نفر از نمایندگان شورای مشکین دشت از سوی هیات نظارت مرکزی  باطل اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خروج 6 عضو تازه وارد به شورای فردیس و مشکین دشت وجود دارد!

احتمال خروج 6 عضو تازه وارد به شورای فردیس و مشکین دشت وجود دارد!