مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-13فرهنگي

در خانه پدر موشکی جبهه مقاومت اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، رضا ایرانمنش جانباز جنگ تحمیلی و هنرمند عرصه نمایش، سیدجواد هاشمی بازیگر نام آشنا، - گروهی از هنرمندان به دیدار خانواده شهید حسن تهرانی مقدم رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، رضا ایرانمنش جانباز جنگ تحمیلی و هنرمند عرصه نمایش، سیدجواد هاشمی بازیگر نام آشنا، مهران رجبی، کوروش زارعی و علی غفاری کارگردان تک تیرانداز و بچه مهندس به دیدار خانواده شهید حسن تهرانی مقدم آمده بودند.

سیدجواد هاشمی به عنوان شروع کننده صحبت ها به خاطراتی از این شهید پرداخت.

مهدی فقیه هم گفت: شهید تهرانی مقدم آدم بسیار عجیبی است و به نظرم اخلاص او مهم ترین ویژگی اش بود و بسیار این ویژگی ممتاز، در او تجلی یافته بود.

شاید اگر هزاران نفر بخواهند از نظر اخلاص به او برسند، سال ها طول بکشد، اما او در مدت کوتاهی به آن چیزی که دلش می خواست رسید.

سپس مهران رجبی گفت: خوشحالم که خدمت خانواده ای رسیدم که اهالی اش دشمنان کشورمان را به معنای واقعی کلمه دق دادند! قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای در کشورمان نوکر بقیه بودند و فقط منتظر بودند که دستور بشنوند تا در اسرع وقت آن را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه پدر موشکی جبهه مقاومت اسلامی

در خانه پدر موشکی جبهه مقاومت اسلامی