مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-13اجتماعي

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای شهر پروازی کشور


یادمان9 خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده F4 و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد.

- نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای " شهر پروازی" کشور ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: یادمان9 خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده F4 و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجید فرجی در این زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه ملایر یکی از معدود شهرهایی است که در مقیاس خود دارای بیشترین خلبان و شهدای خلبان در سطح کشور است و به همین منظور لقب شهر پروازی گرفته، مقرر شد به منظور یادآوری رشادت ها و ایثارگری های 9 نفر از شهدای خلبان این شهرستان، این المان در ورودی شهر ملایر نصب شود.

وی ادامه داد: المان ماکت هواپیما و تندیس های خلبانان شهید شهرستان ملایر، با همکاری ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و از محل درآمدهای شهرداری ملایر ساخته شده است.

شهردار ملایر از محوطه سازی این مجموعه خبر داد و گفت: تندیس 9 خلبان شهید ملایری به ارتفاع سه متر و در کنار ماکت هواپیمای F4 که با اندازه های واقعی طراحی و ساخته شده، بر روی ستونی بتنی به ارتفاع هفت متر نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای شهر پروازی کشور

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای شهر پروازی کشور