مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-13اقتصادي

تعیین تکلیف سهام باقی مانده دولت تا پایان سال


بخش باقی مانده سهام دولت در برخی شرکت ‎ها از جمله مس، فولاد، خودروسازی سایپا، ایران خودرو، بانک های تجارت، ملت و صادرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، حسین قربان زاده امروز (شنبه) در حاشیه نشست اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال تشکیل هیات پذیرش پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی که تاکنون وارد بورس نشده اند، هستیم تا با اجرای قوانین موانع این مسیر رفع شود.

وی افزود: پالایشگاه شازند الزام های مقدماتی را پشت سر گذاشته است و بر اساس برنامه ریزی ها تا یک ماه آینده عرضه اولیه آن انجام می شود، همچنین سه هلدینگ نیروگاهی نیز در حال طی کردن مسیر پذیرش در بورس هستند که به زودی عرضه اولیه آنها انجام می شود.

قربان زاده با بیان اینکه آسیب شناسی از گذشته سازمان خصوصی سازی به ویژه در بخش واگذاری ها اولویت آغاز فعالیت من در این نهاد بوده است، تصریح کرد: مدیریت و واگذاری مناسب دارایی های دولت در قالب شرکت ها و بنگاه ها از جمله اهداف این سازمان است.

وی با بیان اینکه مهمترین چالش در مفهوم خصوصی سازی است، تاکید کرد: واگذاری بخشی از دارایی های دولت به بخش خصوصی با مقاومت هایی همراه است و به سختی انجام می شود که این روند با رایزنی های مناسب به نتیجه دلخواه خواهد رسید که باید با هم فکری بخش خصوصی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سهام باقی مانده دولت تا پایان سال

تعیین تکلیف سهام باقی مانده دولت تا پایان سال