مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-13اقتصادي

کاهش مخزن سد سپیدرود و خطر بی آبی در رشت


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شواهد موجود در مخزن سد سپیدرود نشان از کاهش فراوان حجم آب موجود است، گفت: 160 میلیون مکعب حجم فعلی مخزن سد سپیدرود نسبت به مشابه سال گذشته که این ظرفیت 350 میلیون مکعب و سال قبل تر از آن 500 میلیون مکعب بوده کاهش قابل توجهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی پیش از ظهر امروز  در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اهمیت موضوع و تشکیل جلسات متعدد  شورای حفاظت از منابع آب شهرستان در سال گذشته اظهار کرد:  امسال اولویت اول کاری فرمانداری بحث ساماندهی آب کشاورزی است، در تلاش هستیم تا  خروجی این جلسات   منجر به کم شدن دغدغه کشاورزان در تأمین آب در سالی باشد که با کمبود قابل ملاحظه آب مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه شواهد موجود در مخزن سد سپیدرود نشان از کاهش فراوان حجم آب موجود است، گفت: 160 میلیون مکعب حجم فعلی مخزن سد سپیدرود نسبت به مشابه سال گذشته که این ظرفیت 350 میلیون مکعب و سال قبل تر از آن 500 میلیون مکعب بوده کاهش قابل توجهی دارد.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر اینکه مسئله ساماندهی آب اولویت کاری فرمانداری در سال جاری خواهد بود، افزود: با تمام توان اولویت خود را در کنار بحث اشتغال، بر سر موضوع ساماندهی آب شهرستان و کاهش دغدغه کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مخزن سد سپیدرود و خطر بی آبی در رشت

کاهش مخزن سد سپیدرود و خطر بی آبی در رشت