مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-13سياسي

دختر دوترته، نامزد معاونت ریاست جمهوری فیلیپین شد


به گفته سخنگوی دختر رییس جمهور فیلیپین، او نامزدی خود برای معاونت ریاست جمهوری این کشور در انتخابات 2022 را اعلام کرده و به ماه ها حدس و گمان درباره برنامه های خود برای انتخابات پیش رو، - پایان بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی سارا دوترته-کارپیو که 43 سال دارد، گفت پس از انصراف نامزد اصلی حزب سیاسی دوترته از انتخابات، وی به عنوان جایگزین، پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشت.

اندکی پس از ثبت مدارک نامزدی دوترته-کارپیو در انتخابات توسط یک نماینده، حزب سیاسی فردیناند مارکوس جونیور، فرزند و هم نام دیکتاتور سابق فیلیپین، که نامزد زیاست جمهوری شده است، دوترته-کارپیو را به عنوان گزینه نامزد معاونت ریاست جمهوری انتخاب کرد.

سخنگوی وی گفت که دوترته-کارپیو به زودی بیانیه ای منتشر خواهد کرد.

از آنجا که در نظرسنجی های انجام شده در سال میلادی جاری، دوترته-کارپیو به عنوان نامزد مورد نظر ریاست جمهوری مطرح شده بود، تصمیم وی برای تصاحب منصب معاونت ریاست جمهوری، غیرمنتظره بود.

آنتونیو لا وینا، استاد حقوق و سیاست دانشگاه آتنئو دمانیلا فیلیپین گفت که نامزدی سارا دوترته برای معاونت ریاست جمهوری، تعجب آور بود؛ حال، سورپرایز بعدی این است که او قرار است معاون چه کسی بشود؟ در فیلیپین، معاون رییس جمهور در یک رای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر دوترته، نامزد معاونت ریاست جمهوری فیلیپین شد

دختر دوترته، نامزد معاونت ریاست جمهوری فیلیپین شد