مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-13سياسي

پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی در پی دارد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی برای چهارمحال و بختیاری در پی دارد.

- ، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شنبه در دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک امضا، تصمیم و قضاوت خارج از عدالت نباید از ما سر بزند، اظهار کرد: برخی افراد به دنبال خریدن ما هستند.

وی با بیان اینکه آنچه می ماند معامله با خداست نه معامله با شیطنت های امروزی، عنوان کرد: دولت سیزدهم در مدار ایمان حرکت کند و تلاشش بر این است که بر مدار عدالت امور را پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دولت به دنبال از بین بردن تبعیض ها است، تصریح کرد: مسئولان خادمان مردم هستند.

حجت الاسلام نکونام به حضورهای میدانی مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم متفاوت عمل کرده است و به سمت اصلاح معیشت زندگی مردم حرکت کرده است.

وی با اشاره به کارشکنی ها و موانع، افزود: مردم صبور هستند و امید و صبرشان زیاد است دولت هم باید نوع عملشان به گونه ای باید شود که خدشه ای به این امید وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی 42 سال آزمون و خطا زیاد شده است، گفت: تجربه های گذشته باید چراغ راه شود و نباید گرفتار مسائلی شویم که در گذشته به جامعه آسیب زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی در پی دارد

پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی در پی دارد