مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-13اقتصادي

واریز بیش از 90 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب مددجویان البرزی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: ابتدای سال تاکنون بیش از 90 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب 27 هزار و 862 خانوار تحت حمایت این نهاد واریز شده است.

- ایسنا/البرز معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: ابتدای سال تاکنون بیش از 90 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب 27 هزار و 862 خانوار تحت حمایت این نهاد واریز شده است.

ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک هزینه معیشت دریافت می کنند گفت: خانوارهای مددجو یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره 900 هزار تومان و خانوارهای پنج نفره یک میلیون و 100هزار تومان کمک معیشت دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک معیشت و یارانه ماهانه در زمینه های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی مددجویان است بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 90میلیارد تومان کمک معیشت به حساب حدود 27 هزار و 862 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز بیش از 90 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب مددجویان البرزی

واریز بیش از 90 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب مددجویان البرزی