مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-13اقتصادي

700 خانوار بد مسکن در اسدآباد زیر پوشش کمیته امداد هستند


مدیر کل کمیته امداد استان همدان اظهار کرد:در طرح ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال، از احداث سالیانه یک میلیون مسکن سهمیه کمیته امداد کشور 120هزار مسکن بوده و باید به کمک دولت زمین لازم را تهیه و اقدام به ساخت سهمیه واگذار شده خود کند که قطعا این برنامه .

- ایسنا/همدان مدیر کل کمیته امداد استان همدان اظهار کرد:در طرح ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال، از احداث سالیانه یک میلیون مسکن سهمیه کمیته امداد کشور 120هزار مسکن بوده و باید به کمک دولت زمین لازم را تهیه و اقدام به ساخت سهمیه واگذار شده خود کند که قطعا این برنامه در استان هم در دست اجرا خواهد بود.

محمدرسول شیخی زاده در دیدار با فرماندار اسدآباد افزود: بر اساس آخرین آمار شهرستان اسدآباد دارای 320 خانوار شهری مددجوی کمیته امداد مستاجر و 700تا 800خانوار بد مسکن بوده که اگر در شهرستان قطعات زمین لازم برای ساخت مسکن محرومان توسط شهرداری و راه و شهرسازی دیده شود کمیته امداد این آمادگی را خواهد داشت که ساخت و ساز مسکن برای 320خانوار مددجو مستاجر شهری اسدآباد را شروع کند.

وی با بیان اینکه اگر خانوارهای مددجوی کمیته امداد بخواهند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند آنان را به این اقدام تشویق می کنیم، افزود: اما برخی از خانوارهای مددجو امداد توانایی پرداخت 40میلیون تومان را در قدم اول ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 خانوار بد مسکن در اسدآباد زیر پوشش کمیته امداد هستند

700 خانوار بد مسکن در اسدآباد زیر پوشش کمیته امداد هستند