مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-13اجتماعي

برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس در کنار خانواده ها


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مانور زلزله و ایمنی مدارس امسال با دو رویکرد عدم حضور دانش آموزان در مدارس و تمرین در منزل در کنار خانواده ها برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از دستگاه های عضو ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خواسته شده است برای برگزاری مانور مذکور دستورالعملی با دو رویکرد عدم حضور دانش آموزان در مدارس و تمرین در منزل در کنار خانواده ها همانند سال گذشته و حضور دانش آموزان در مراکز آموزشی و تمرین در مدارس تهیه نمایند.

نجار افزود: با توجه به تولیت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله محتوای آموزشی در سایت این پژوهشگاه بارگذاری و از طریق آدرس www.

iiees.

ac.

ir قابل دسترس می باشد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور به پخش برنامه های آموزشی به صورت تیزر و زیرنویس توسط شبکه های مختلف صداوسیما و شبکه های استانی در هفته منتهی به مانور اشاره کرد و افزود: ضمن اطلاع رسانی به مردم در روز مانور به صورت نمادین آژیر زلزله از رادیو سراسری پخش و خانواده ها در منازل به همراه فرزندان شان نسبت به اجرای تمرین پناه گیری و خروج اضطراری اقدام لازم را به عمل می آورند.

نجار در خصوص وظایف وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ارائه آموزش های لازم ازجمله پناه گیری و خروج اضطراری صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس در کنار خانواده ها

برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس در کنار خانواده ها