مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-13بين الملل

سفر بن زائد به سوریه اذعان به شکست توطئه های عربی علیه دمشق است


«حسن عزالدین» یکی از نمایندگان مقاومت در پارلمان لبنان اظهار داشت: سفر بن زاید وزیر خارجه امارات به سوریه اذعان به شکست توطئه های عربی علیه دمشق است.

- به نقل از پایگاه خبری النشره، حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه تحمیل خواسته های هیچ کشوری بر لبنان را نمی پذیریم گفت: سفر وزیر امور خارجه امارات متحده عربی به سوریه، اذعان به ماهیت عربی سوریه و نقش آفرینی مهم و دائمی آن و جایگاه راهبردی این کشور در منطقه است که هیچ کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

عزالدین که در یک مصاحبه تلویزیونی سخن می گفت، افزود: معتقدم سفر عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات به سوریه اعلام شکست طرحی است که برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با هدف نابودی و تجزیه کشور عربی سوریه در آن مشارکت داشتند.

این سفر، پیروزی باشکوه برای سوریه محسوب می شود زیرا این کشور راه استقامت در پیش گرفت و ماندگار شد و کشورها و سازمان های تروریستی مخالف، شکست خوردند و نتوانستند به تمامیت ارضی و یکپارچگی یا رییس جمهور و ملت آن آسیبی بزنند.

این نماینده پارلمان لبنان درباره بحران کنونی بین لبنان و عربستان سعودی گفت: بار دیگر تأکید می کنیم ما به همه کشورها و ملت های عربی احترام می گذاریم و هر گونه دیکته و تحمیل خواسته ها و تحکّم بر سیاست داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بن زائد به سوریه اذعان به شکست توطئه های عربی علیه دمشق است

سفر بن زائد به سوریه اذعان به شکست توطئه های عربی علیه دمشق است