مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-13اقتصادي

ضرب الاجل «ملانوری» برای فرمانداران؛ لزوم کاهش رنگ و افزایش آمار واکسیناسیون


استاندار خراسان جنوبی بر یک درجه تغییر رنگ و افزایش آمار واکسیناسیون تا هفته آینده در همه شهرستان ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: فرمانداران کلیه شهرستان های استان موظف اند با برنامه ریزی درست نسبت به بهبود شرایط موجود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه با ابتلای هر 4 نفر در 100 هزار نفر جمعیت، رنگ یک منطقه، قرمز می شود، تصریح کرد: بر اساس این آمار، با کاهش هر یک نفر مبتلای به بیماری می توانیم تغییر رنگ را شاهد باشیم و به عبارتی با کمتر شدن یک نفر از شمار بیماران کرونایی، شهرستان ها از رنگ قرمز خارج می شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بار روانی رنگ ها، بیان داشت: تغییر رنگ شهرها، امکان بازگشت محدودیت ها را به همراه دارد که بالطبع همه امورات را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

ملانوری تأکید کرد: بمباران تبلیغاتی رسانه ها، تلاش فرمانداران، همت مردم و هم افزایی و همراهی همه حوزه ها در بهتر شدن شرایط موجود نقش به سزایی دارد.

وی با مخاطب قرار دادن فرمانداران که به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه حضور داشتند، متذکر شد: هیچ شهری نباید وضعیت وخیم تری پیدا کند لذا تمام وقت خود را بگذارید و برای مدیریت شرایط اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل «ملانوری» برای فرمانداران؛ لزوم کاهش رنگ و افزایش آمار واکسیناسیون

ضرب الاجل «ملانوری» برای فرمانداران؛ لزوم کاهش رنگ و افزایش آمار واکسیناسیون