مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-13حوادث

خدمات رسانی به 208 نفر در بارش های اخیر گیلان/ آبگرفتگی 57 منزل تخلیه شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارائه خدمت امدادگران این جمعیت به 208 نفر از شهروندان گیلانی در بارش های اخیر، گفت: آبگرفتگی 57 منزل مسکونی تخلیه شد.

- با اشاره به بارش شدید باران طی روزهای گذشته در استان گیلان، اظهار کرد: از چهارشنبه تاکنون امدادگران این جمعیت به 208 نفر از شهروندان ارائه خدمت کرده اند.

وی ادامه داد: در این مدت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه های امداد و نجات املش، رودسر، فومن، صومعه سرا و رودبار عملیات های مختلف نسبت به امدادرسانی خانوارهای گرفتار در آب انجام داده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه آبگرفتگی 57 منزل مسکونی تخلیه شده است، گفت: این عملیات ها در شهرهای رودسر، املش، فومن و صومعه سرا انجام شده است.

وی اضافه کرد: شش نفر از ساکنان دو منزل مسکونی در میانده چابکسر به مناطق امن و 27 نفر از ساکنین 20 منزل مسکونی باقلاکش صومعه سرا توسط عوامل امدادی در مسجد منطقه مذکور اسکان داده شدند.

غلامی با اشاره به فعالیت 44 شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران، اظهار کرد: 37 تخت پتو، 100 قرص نان، 8 کیلوگرم خرما و 1200 بطری آب معدنی بین افراد متأثر از بارش باران و وقوع سیل در منطقه باقلاکش صومعه سرا توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به 208 نفر در بارش های اخیر گیلان/ آبگرفتگی 57 منزل تخلیه شد

خدمات رسانی به 208 نفر در بارش های اخیر گیلان/ آبگرفتگی 57 منزل تخلیه شد