مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-13اقتصادي

صادرات لوزام خانگی به شرط استفاده از ماشین آلات به روز صورت می گیرد


اگر می خواهیم در حوزه صادرات لوزام خانگی موفق شویم باید در حوزه تحقیق و توسعه و به روز کردن ماشین آلات سرمایه گذاری کنیم تا شاهد رونق صادرات این کالاها باشیم در غیر این صورت با ماشین آلات قدیمی قادر نخواهیم بود نیازهای روز .

- ایسنا/قزوین رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: اگر می خواهیم در حوزه صادرات لوزام خانگی موفق شویم باید در حوزه تحقیق و توسعه و به روز کردن ماشین آلات سرمایه گذاری کنیم تا شاهد رونق صادرات این کالاها باشیم در غیر این صورت با ماشین آلات قدیمی قادر نخواهیم بود نیازهای روز در حوزه لوازم خانگی را در بازار داخل و خارج برآورده کنیم.

مهدی بخشنده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دیپلماسی اقتصادی 2 وجه داخلی و بین المللی دارد، اقتصاد کشور ما ظرفیت بالایی دارد اما بازار داخلی کشش تولیدات داخلی را ندارد و مازاد تولیدات ما باید صادر شود.

وی ادامه داد: ازآنجایی که در جنگ نابرابر اقتصادی هستیم و تمام ابزارهای اقتصادی را به روی ما بسته اند طبیعتاً بهترین بازار برای حضور فعالین اقتصادی بازار 500 میلیونی کشورهای همسایه است لذا در وزارت امور خارجه و وزارت صمت باید هماهنگی کاملی صورت گیرد تا دیپلماسی صحیح اقتصادی را به خوبی اجرایی و محصولات داخلی که ظرفیت صادرات دارند را صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات لوزام خانگی به شرط استفاده از ماشین آلات به روز صورت می گیرد

صادرات لوزام خانگی به شرط استفاده از ماشین آلات به روز صورت می گیرد