مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-13سياسي

قصه مازندران با زبان موسیقی شنیدنی شد/ از «دِتارچی» تا «زخم نیما»


سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» از ساخت چند پروژه متفاوت و کمتر تجربه شده در حوزه موسیقی منطقه مازندران با حضور نوازندگان جوان این منطقه طی ماه های گذشته خبر داد.

- سرپرست گروه موسیقی آوای تبری از ساخت چند پروژه متفاوت و کمتر تجربه شده در حوزه موسیقی منطقه مازندران با حضور نوازندگان جوان این منطقه طی ماه های گذشته خبر داد.

جلال محمدی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی آوای تبری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقایی بیان کرد: فصل تازه فعالیت های گروه موسیقی آوای تبری از اردیبهشت ماه امسال با تمرکز روی ساخت چند تک آهنگ و نماهنگ آغاز شد که طی آن برای اولین بار نماهنگی از سوی گروه دوتارنوازان دِتارچی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

نماهنگی که تلاشی برای معرفی ساز دو تار مازندران در قالب یک اثر تصویری بود که تا به امروز در این حوزه شاهد کمتر تجربه ای در این زمینه بودیم.

به هر حال فکر می کنم انجام چنین کاری که بتواند مورد توجه مخاطبان عام موسیقی هم قرار بگیرد یک کار تخصصی است که نیازمند پژوهش و سنجش بیشتری است.

از این رو تلاش کردیم تا با تولید این نماهنگ دوتار مازندران را از شرایطی فعلی خارج کرده و در گستره بیشتری به مردم حتی در فضای مجازی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه مازندران با زبان موسیقی شنیدنی شد/ از «دِتارچی» تا «زخم نیما»

قصه مازندران با زبان موسیقی شنیدنی شد/ از «دِتارچی» تا «زخم نیما»