مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13ورزشي

چرا وقتی می بَریم، صدای کسی بلند نمی شود


دبیر هیات کشتی کرمانشاه به تمرکز هیات روی رده های سنی پایه اشاره کرد و گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور که کرمانشاه شانزدهم شد، عده ای آن را در بوق و کرنا کردند، - اما اکنون که در لیگ غرب کشور خوب نتیجه می گیریم و قهرمان کشور را شکست می دهیم، صدای کسی بلند نمی شود.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط کشتی کرمانشاه خوب است، اظهارکرد: کرمانشاه از دیرباز یکی از قطب های کشتی ایران بوده و طی سالهای اخیر هم نسل خوبی از کشتی گیران در این دیار رشد کرده اند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم هیات کشتی استان، تمرکز روی رده های پایه است تا بتوانیم برای چند سال آینده بازهم شاهد ظهور ستاره هایی در کشتی استان باشیم.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه به عملکرد ضعیف تیم رده سنی نوجوانان کشتی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور که چندی پیش برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها تیم کرمانشاه در جایگاه شانزدهم کشور قرار گرفت و پس از این نتیجه آماج انتقادهای زیادی قرار گرفتیم و در بوق و کرنا کردند که کشتی کرمانشاه افول کرده است.

وی با غیرمنصفانه خواندن این انتقادها، گفت: همین تیم یکی دو هفته پیش در رقابت های لیگ غرب کشور، تیم لرستان که قهرمان کشور بود را شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وقتی می بَریم، صدای کسی بلند نمی شود

چرا وقتی می بَریم، صدای کسی بلند نمی شود