مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13سياسي

معاون رییس جمهور: بسته های «کسب و کار پایدار خانواده محور» به زودی رونمایی می شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بسته های «کسب و کار پایدار خانواده محور» با هدف اشتغال بانوان در کنار خانواده و فرزندانشان به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و در شهرستان ری، با بیان اینکه بسته های کسب و کار پایدار خانواده محور به زودی رونمایی می شود، اظهار کرد: با رونمایی از این بسته ها، بانوان می توانند در کنار فرزندانشان به کسب و کار خود برسند و نگرانی های موجود در این حوزه از بین می رود.

وی با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال کاهش فشار بر بانوان شاغل، امکان ایجاد دورکاری و ایجاد کار در خانه برای بانوان است، گفت: ایجاد اشتغال در خانه موجب کمک فرزندان به مادر و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی می شود.

معاون رییس جمهور افزود: این معاونت تمام تلاش خود را در راستای گرفتن تسهیلات برای صنعتگران خانم، رفع مشکلات بیمه، تسهیل در اخذ مجوز و سایر مشکلات به کار گرفته است.

خزعلی با اشاره به اینکه شوراهای اشتغال کشور با دستور رییس جمهور پس از 2 سال تشکیل جلسه داده است، تاکید کرد: براساس دستور رییس جمهوری این جلسات هر ماه برگزار می شود و معاونت زنان به دنبال حل بخشی از مشکلات زنان کار آفرین، زنان بی سرپرست و بدسرپرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: بسته های «کسب و کار پایدار خانواده محور» به زودی رونمایی می شود

معاون رییس جمهور: بسته های «کسب و کار پایدار خانواده محور» به زودی رونمایی می شود