مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13سياسي

رایزنی شرکت های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از رایزنی شرکت های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در نشست مشترک با نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با تاکید بر اینکه در حال حاضر مراکز خدمات مشاوره برای سفر و درمان به این استان ایجاد شده است، اظهار کرد: هم اکنون 8 دفتر خدمات مسافرتی استان کرمان مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را دریافت کرده اند و می توانند در روند آماده سازی سفر گردشگران سلامت و برنامه ریزی های درمانی تسهیلگر باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با ابراز خرسندی از رایزنی شرکت های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به این استان تاکید کرد: در حال حاضر مراکز مدرن درمانی در استان کرمان فعالیت دارند که می توانند انتظارات گردشگران بین المللی حوزه سلامت را برآورده و آنها با خاطری آسوده به این خطه سفر کنند.

فعالی وجود پزشکان متخصص متبحر، پایین بودن هزینه های درمان و اقامت و ارائه خدمات در بالاترین سطوح را از مهمترین مزیت های درمان در استان کرمان برشمرد و افزود: خوشبختانه استان کرمان ظرفیت های بسیاری در حوزه های تاریخی و گردشگری نیز دارد که می تواند مکمل سفر گردشگران سلامت به این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی شرکت های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان

رایزنی شرکت های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان