مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-13سياسي

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد


با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، «افشار فتح الهی» به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

- با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، افشار فتح الهی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با حکم سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، افشار فتح الهی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

مشاور رییس جمهور در این حکم آورده است: جناب آقای افشار فتح اللهی با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور محترم در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم منصوب می شوید.

با عنایت به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ؛ از جنابعالی انتظار می رود در راستای ارتقا جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد