مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-13سياسي

توصیه های امام جمعه کرج به استاندار جدید البرز


امام جمعه کرج خطاب به استاندار جدید البرز گفت: یکی از مسائل مهم استانی مشکلات عدیده شهری است که شما در این زمینه تجربه دارید و می توانید فعال باشید و البته سعی کنید مدیران شهرداری تهران را به کار نگیرید و از مدیران استان که توانمند هستند استفاده کنید.

- آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که روز شنبه 22 آبان در استانداری البرز برگزار شد، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری فصل جدیدی را در تاریخ تحولات سیاسی و فرهنگی کشور آن هم در مهمترین مقطع رقم زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی همدانی افزود: با این انتخابات دولتی سر کار آمد که شعارش تحول است.

آقا فرموند راه ایجاد تحول تشکیل یک دولت معتقد به تحول و معتقد به عنصر تحول آفرین است که گفتمان رییس جمهور محترم هم تحولی است و باید در ارکان مدیریت کشور هم این گفتمان ایجاد شود.

وی ادامه داد: در دولت تحولی توجه به مردم و خدمت به آنها مورد توجه قطعی است و چون در گام دوم انقلاب هستیم و انقلاب مسیر تکاملی را طی می کند باید این دولت سازی با سه شاخصه مومن، جوان و کاربلد طی شود تا بتواند دردهای مزمن جامعه را دوا کند.

حسینی همدانی خاطرنشان کرد: دولت تحول گرا باید بتواند قدرت نرم نظام و سرمایه اجتماعی را بالا ببرد، امید آفرینی کند و اعتماد جامعه را بالا ببرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های امام جمعه کرج به استاندار جدید البرز

توصیه های امام جمعه کرج به استاندار جدید البرز