مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-13سياسي

نگاه به داخل پیش زمینه شکل گیری دوران طلایی هلال احمر


سرانجام روند انتخابات منجر به انتخاب گزینه های نهایی ریاست جمعیت هلال احمر ایران به پایان رسید؛ پیش از این، 22 نفر برای تصدی ریاست این جمعیت کاندید شده بودند که با رای گیری در شورای عالی هلال احمر که روز دوشنبه دهم آبان انجام شد، - دو گزینه نهایی برای انتخاب به عنوان رییس جمعیت هلال احمر ایران معرفی شدند.

این دو گزینه یعنی پیرحسین کولیوند و محمد جعفریان با 13 و 8 رای ماخوذه به عنوان دو گزینه پایانی به رییس جمهور معرفی می شوند تا وی یکی را به عنوان رییس چهار ساله جمعیت هلال احمر انتخاب کند.

حجت حاجی محمدی یزدی یکی از کاندیداهای این دوره ریاست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که از جمله فعالان جوان و پرشور عرصه های سیاسی و پژوهشگر حوزه های اجتماعی است، درباره وظایف خطیر و مسئولیت های ریاست این دوره جمعیت به خبرنگار ایسنا می گوید: انتظارات از رییس جدید جمعیت هلال احمر این است که ضمن توجه به برنامه پنج ساله و اسناد بالادستی با توجه به وضعیت خاص کشور نسبت به پرهیز از اقدامات بی برنامه قبلی همچون طرح های زمین مانده سایر دستگاه ها توجه لازم را معطوف دارد.

این فعال اجتماعی ضمن اشاره به موقعیت جامعه ایران تصریح می کند: توجه ویژه به جایگاه اجتماعی این نهاد مردمی و ایجاد ارتباط عمیق تر بین جمعیت و توده های اجتماعی و بالا بردن جایگاه عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به داخل پیش زمینه شکل گیری دوران طلایی هلال احمر

نگاه به داخل پیش زمینه شکل گیری دوران طلایی هلال احمر