مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-13اقتصادي

231 کارمند در استان مرکزی واکسن نمی زنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی، گفت: 231 کارمند در استان مرکزی به دلایل نامشخص واکسن تزریق نکرده اند.

- زهرا آخانی 22 آبانماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی در خصوص واکسیناسیون کارمندان دولتی، افزود: 61 دستگاه اجرایی اطلاعات خود را اعلام کردند که 23 هزار و 797 پرسنل در این دستگاه ها مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 22 هزار و 624 نفر واکسن دریافت کرده اند، 942 نفر معذوریت پزشکی دارند و 231 نفر نیز به دلایل نامشخص اقدام به دریافت واکسن نمی کنند.

در این جلسه علیرضا کریمی شهردار اراک در خصوص سوار شدن چهار مسافر در تاکسی ها گفت: در حال نظارت بر این موضوع هستیم و در صورت تخلف برخورد لازم صورت می گیرد و در امر دریافت پول نقد توسط اتوبوس ها شهری درصددیم با شرکت پیمانکار همکاری داشته باشیم.

نماینده سازمان های مردم نهاد استان مرکزی نیز در جلسه ستاد، اظهار کرد: سمن ها در حوزه مقابله با کرونا مسئله نشر آگاهی، مطالبه گری و نظارت مردم بر مردم را دنبال کرده اند.

سیاوش اقاخانی با بیان اینکه امروز مسئولیت استاندار جدید مرکزی در این جلسه بسیار سخت است چراکه استان شرایط خوبی داشته است و در تصمیمات از کشور جلوتر بوده است، افزود: ستاد تا امروز تصمیمات خوبی داشته است و امیدواریم که این تصمیمات اثربخش ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

231 کارمند در استان مرکزی واکسن نمی زنند

231 کارمند در استان مرکزی واکسن نمی زنند