مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-13اقتصادي

یک میلیون و 973 هزار گیلانی واکسن زدند


تا رسیدن به پوشش بالای 85 درصد، فرایند واکسیناسیون کووید 19 در سراسر استان به جد پیگیری می شود.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان گفت: تا رسیدن به پوشش بالای 85 درصد، فرایند واکسیناسیون کووید 19 در سراسر استان به جد پیگیری می شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه فرایند اجرای واکسیناسیون تا رسیدن به ایمنی بالای 85 درصد در استان به طور جدی پیگیری می شود اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 560 هزار نفر(گروه سنی بالای 12 سال) در استان گیلان تحت پوشش کامل تزریق دو دوز واکسن کووید قرار گرفته اند.

وی افزود: در تزریق دوز اول واکسن هم تاکنون بیش از یک میلیون و 973 هزار نفر در گیلان تحت پوشش قرار گرفته اند که منتج به پوشش بیش از 88 درصدی جمعیت بالای 12 سال استان می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل کووید 19 تاثیرگذار خواهد بود گفت: در کنار واکسیناسیون، همچنان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها می تواند منجر به کنترل بیماری شود.

حیدرزاده با اشاره به پوشش بیش از 70 درصدی جمعیت بالای 12 سال استان در هر دو دوز، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان رودبار در وضعیت نارنجی از لحاظ شیوع بیماری قرار دارد و باید به دقت نسبت به اجرای پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 973 هزار گیلانی واکسن زدند

یک میلیون و 973 هزار گیلانی واکسن زدند