مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-13فرهنگي

ارسال آثار هنرمندان اردبیل به جشنواره عمار


مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در دو بخش قصه ما و بخش رقابتی در قالب داستانی، مستند، - پویانمایی، نماهنگ، برنامه و آیتم تلویزیونی، فیلمنامه برگزار شده و پس از اعلام نتایج از آذر 1400 برنامه های اکران مردمی آغاز خواهد شد و آثار تولیدی حوزه هنری استان اردبیل به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد.

سیدحامد اسحاقی 22 آبان با اعلام این خبر افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار در جهت گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کرده و با بهره گیری از زبان هنر به ویژه فیلم که به شکلی همه هنرها در آن نهفته است خاکریزی محکم در مقابل تهاجم رسانه ای و فرهنگی غرب به شمار می رود.

اسحاقی بیان کرد: خلأ چنین رویدادی که بتواند محلی برای تقویت گفتمان انقلاب توسط جبهه فرهنگی و نیروهای جهادی و مردمی به ویژه جوانان و نوجوانان باشد و زمینه ساز دلگرمی و انگیزه برای فیلم سازانی است که علاقه دارند در این فضا تولید اثر کنند، احساس می شد.

وی گسترش روزافزون فضای مجازی را مد نظر قرار داده و اضافه کرد: انتظار می رود نیروهای مؤمن و متخصص از طریق آشنایی با فناوری های روز دنیا و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی در مقابل جنگ رسانه ای از خود واکنش نشان دهند و در دنیای رسانه ای امروز، یک فیلم کوتاه و انیمیشن یک دقیقه ای یا موشن گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آثار هنرمندان اردبیل به جشنواره عمار

ارسال آثار هنرمندان اردبیل به جشنواره عمار