مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-13سياسي

استاندار سابق البرز: با نیت صادقانه در راستای پیشرفت البرز اقدام شد


استاندار سابق البرز با اشاره به اینکه امیدوارم کوتاهی های من را بپذیرید، کفت: هرکاری در استان از سوی بنده صورت گرفته با نیت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه البرز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار سابق البرز، در شورای اداری استان و آیین تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور همراه بود، با اشاره به ظرفیت های متعدد اقتصادی در استان و فعالیت چندین برند ملی در  البرز، گفت: در مدت زمانه حدود سه سال خدمت در این استان با برگزاری مستمر جلسات رفع و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اقدامات لازم را انجام دهند و جای خرسندی دارد که توفیقات ارزشمندی نیز حاصل شد.

شهبازی با اشاره به اینکه آمار در البرز کمتر از میانگین کشوری است و روند کاهشی پیش رو است، یادآور شد: در حوزه امنیت اعضای شورای تأمین استان البرز اقدامات ویژه ای داشتند که قابل قدردانی است.

شهبازی با اشاره به اهداف شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها طبق منویات مقام معظم رهبری، گفت: اتحاد و انسجام موجود در البرز موجبات رونق، توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرده است و امیدواریم از این پس نیز این روند ادامه پیدا کند.

استاندار سابق البرز در ادامه ضمن تأکید بر اینکه البرز در حوزه مقابله با کرونا و کنترل بیماری عملکرد مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سابق البرز: با نیت صادقانه در راستای پیشرفت البرز اقدام شد

استاندار سابق البرز: با نیت صادقانه در راستای پیشرفت البرز اقدام شد