مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-13سياسي

پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی» در جوار امام زاده هاجره خاتون تدفین می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تشریح برنامه های مراسم تشییع پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج، از تدفین این شهیده در جوار مرقد امام زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) خبر داد.

- حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای تکریم و منزلت بانوی شهیده فاطمه اسدی برنامه های متنوعی در سطح استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پیکر این شهیده مظلوم بعد از 37 سال تفحص شده و اولین زن شهدای تفحص است، در نوع خود حادثه ای منحصر به فرد بوده و به منظور تبیین ابعاد مظلومیت شهدای خونرنگ کردستان به ویژه این شهیده مظلوم و رسوایی عاملان این جنایت و حامیان منطقه ای آن برنامه های گسترده ای پیش بینی شده که از جمله آنها مراسم استقبال از پیکر این شهیده در ورودی شهر سنندج در روز دوشنبه و مراسم وداع با ایشان طی دو روز مراسم در مسجد جامع سنندج ویژه بانوان در عصر روز دوشنبه و مراسم ویژه برادران دوشنبه شب در مهدیه بزرگ سنندج برگزار می شود.

حجت الاسلام سادات در ادامه گفت: همچنین پیکر مطهراین شهیده بزرگوار با حضور با شکوه مردم و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)صبح روز سه شنبه 25 آبان ماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از فرزند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همراه با دیگر چهره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی» در جوار امام زاده هاجره خاتون تدفین می شود

پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی» در جوار امام زاده هاجره خاتون تدفین می شود