مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-13سياسي

جوانگرایی، شایستگی و پاکدستی معیار انتخاب معاون سیاسی استانداری بود


جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت فردی و اجتماعی مبنای انتخاب معاون سیاسی اجتماعی استانداری بود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت فردی و اجتماعی مبنای انتخاب معاون سیاسی اجتماعی استانداری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 22 آبان ماه در مراسم معارفه معاون سیاسی استاندار همدان، اظهار کرد: اساس حکمرانی دولت سیزدهم، عدالت، ظلم ستیزی و مقابله با فساد است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: آقای آزادبخت، معاون سیاسی استاندار سابق همدان، با تعامل بسیار بالا، وحدت مجموعه شورای تامین را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به انتصاب باب الحوائجی به عنوان معاون سیاسی جدید استاندار، توضیح داد: انتصاب ما بر مبنای جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت فردی و اجتماعی بود.

استاندار همدان ادامه داد: آقای باب الحوائجی را به عنوان گزینه سمت معاون سیاسی استاندار با مدیران ارشد مطرح کردیم و تجویز و اجازه را از وزارت کشور گرفتیم و وی را به عنوان سرپرست منصوب می کنیم تا با طی کردن سیر فرآیند اداری به عنوان معاون انتخاب شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: این حوزه یکی از حوزه های اصلی است و تمام ماموریت ذاتی وزارت کشور در این حوره تجمیع شده و باید بر عملکرد فرمانداران نظارت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی، شایستگی و پاکدستی معیار انتخاب معاون سیاسی استانداری بود

جوانگرایی، شایستگی و پاکدستی معیار انتخاب معاون سیاسی استانداری بود