مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-13سياسي

برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان تشریح شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تشریح برنامه های هفته کتاب در این استان گفت: برنامه های متنوعی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوروند پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کتاب اظهار کرد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی استان خوزستان همزمان با سراسر کشور از 24 تا 30 آبان ماه با شعار جای خالی را با کتاب پر کنیم در خوزستان نیز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های مهم هفته کتاب تصریح کرد: همایش تجلیل از خادمان صنعت نشر و چاپ، همایش تجلیل از مروجان و باشگاه های کتاب خوانی استان خوزستان با حضور علی اصغر سیدآبادی نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان از جمله برنامه هاست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 باشگاه کتاب خوانی در تمام مناطق خوزستان وجود دارد، اضافه کرد: این باشگاه ها در استان بسیار فعالیت های خوبی دارند به طوری که باشگاه کتاب خوانی شهرستان دزفول سال گذشته نمونه کشوری شد.

جوروند ادامه داد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع کرونا - جامعه ایران و سویه های فرهنگی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی نخستین کتابی که خوانده ام ویژه کودک و نوجوان در قالب عکس، فایل کوتاه ویدئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان تشریح شد

برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان تشریح شد