مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-13دانش

کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار می شود/ واکسیناسیون بیش از 95 درصد دانشجوی


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: بیش از 95 درصد دانشجویان واکسینه شده اند و در حال ترغیب دانشجویان باقیمانده به انجام واکسیناسیون هستیم.

- ایسنا/ایلام رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: بیش از 95 درصد دانشجویان واکسینه شده اند و در حال ترغیب دانشجویان باقیمانده به انجام واکسیناسیون هستیم.

شهریار رستمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تحصیل دانشجویان در 18 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام، اظهار کرد: در مهرماه امسال رشته های تحصیلی علمی کاربردی بویژه طراحی دوخت مورد استقبال قرار گرفت و نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت.

وی با اشاره به رسالت های مختلف مرکز در حوزه های مختلف گفت: اخذ مجوز مرکز نوآوری صنایع دستی باعث توانمندسازی دانشجویان در حوزه های مختلف شد که با برگزاری استارتاپ ها، کمپ های کارآفرینی، وبینارها و ورکشاپ های مختلف این امر محقق و منتج به استقرار سه هسته نوآور و خلاق در مرکز شد و اخذ و ثبت برند المیرا یکی از موفقیت های مرکز نوآوری است.

رستمی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه های مرتبط با رشته های تحصیلی مرکز، دریافت طرح های نوآورانه و خلق ایده از سوی دانشجویان است، تصریح کرد: از مزیت های نمایشگاه و حضور در جشنواره ها عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار می شود/ واکسیناسیون بیش از 95 درصد دانشجوی

کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار می شود/ واکسیناسیون بیش از 95 درصد دانشجوی