مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-13فرهنگي

کلنگ زنی احداث دو کتابخانه در همدان/ فعالیت کتابخانه سیار در مناطق پرجمعیت


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از کلنگ زنی احداث کتابخانه شهید مسعودی پور در شهر ملایر و کتابخانه جدید روستای اشترمل در تویسرکان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت بیست و نهمین دوره رونمایی می شود یادآور شد: انتشار فراخوان و رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان  دوست من کتاب از دیگر عناوین هفته کتاب است.

وی تصریح کرد: کتابخانه سیار یار مهربان نیز در هفته کتاب و کتابخوانی در مکان های پرجمعیت و فاقد کتابخانه عمومی به اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی در شهرستان همدان می پردازد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه نقد و رونمایی کتاب دیوان اشعار یاور همدانی تالیف زنده یاد احمد نیک طلب از دیگر برنامه های هفته جاری است بیان کرد: جشن 50 سالگی هفت کتابخانه در استان همدان طی مراسمی با عنوان یار 50 ساله برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی کتابخانه شهید مسعودی پور در شهر ملایر به متراژ 260 متر در این هفته انجام می شود اضافه کرد: کلنگ زنی ساخت کتابخانه جدید روستای اشترمل تویسرکان با همکاری بانک پاسارگاد به متراژ 120 متر از دیگر اقدامات هفته جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث دو کتابخانه در همدان/ فعالیت کتابخانه سیار در مناطق پرجمعیت

کلنگ زنی احداث دو کتابخانه در همدان/ فعالیت کتابخانه سیار در مناطق پرجمعیت