مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-13بين الملل

پادشاه تایلند در میانه اعتراضات کشورش به آلمان رفت


گزارش شده که پادشاه تایلند برای نخستین بار از اعتراضات حامی دموکراسی سال گذشته میلادی با هدف ایجاد اصلاحات در سلطنت این کشور به آلمان رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه بیلد آلمان گزارش کرد که ماها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند روز دوشنبه در حالی به بایرن وارد شد که همراه 250 تن از همراهانش و 30 سگ سلطنتی یک طبقه کامل از هتل فرودگاه هیلتون مونیخ را برای مدت 11 روز، رزرو کرده است.

اقامت طولانی مدت وی در بایرن و در ویلایی در دریاچه استارنبرگ درست در اوج اعتراضات ضد دولتی در تایلند بود که این سفر به یک مساله دیپلماتیک در آلمان بدل شد زمانیکه هایکو ماس، وزیر خارجه این کشور هشدار داد که امور خارجی یک کشور نباید از داخل خاک آلمان مورد رسیدگی قرار داده شود.

وزیر خارجه آلمان اکتبر 2020 به بوندستاگ گفته بود: این را به وضوح گفته ایم که نگرانی های سیاسی تایلند را نباید از داخل خاک آلمان مورد رسیدگی قرار دهند.

اگر مهمان هایی در داخل کشور ما و از خاک کشور ما می خواهند امور داخلی کشور خودشان را مورد رسیدگی قرار دهند باید به آنها بگوییم که ما برای مقابله با آنها آماده ایم.

همچنین یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آلمان بعدا اعلام کرد که مطمئن است امور داخلی تایلند توسط نخست وزیر این کشور و زمانی که پادشاه آن در آلمان است مورد رسیدگی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه تایلند در میانه اعتراضات کشورش به آلمان رفت

پادشاه تایلند در میانه اعتراضات کشورش به آلمان رفت