مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-13سياسي

بانوان شریکه الامام در شئون مختلف می توانند اثر گذار باشند


زادقاسمی خطاب به راهیاران شبکه شریکه الامام گفت: بانوی شریکه الامام در شئون مختلف می تواند اثر گذار باشد، ولی مهم ترین ابزار اثرگذاری حسن خلق و ارتباط با مردم است.

- ، زادقاسمی عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت در جلسه آنلاین راهیاران شبکه شریکه الامام، راهیاران شهرستان ها را مهمترین مخاطب مستقیم راهیاران استانی اعلام کرد و گفت: با دو نوع راهیاری در تشکیل شبکه راهیاری شریکه الامام مواجه هستیم؛ که نوع اول راهیاری برای راهیاران و نوع دوم راهیاری برای بانوان شریکه الامام است.

وی افزود: مسیر و روش راهیاری در هر دو نوع آن مشترک است که باید با برقراری ارتباط صمیمانه با افراد، انگیزه را در آن ها بیدار و قدرت آن ها برای اثرگذار بودن را تبیین کرد.

زادقاسمی همچنین بیان کرد: همسر امام در شئون مختلف می تواند اثر گذار باشد، ولی مهم ترین ابزار اثرگذاری حسن خلق و ارتباط با مردم است.

او ادامه داد: همه می دانیم رسول اکرم (ص) وقتی مبعوث شدند، انسان کاملی بودند که مهمترین ابزار ایشان برای اثرگذاری و انتقال پیام الهی، حسن خلق و نفوذ کلامی بود که بین مردم داشتند.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت با تأکید بر انگیزه سازی در بانوان شریکه الامام با تکیه بر برقراری ارتباط صمیمانه با آن ها گفت: بعد از شکل گیری این ارتباط، مهمترین چیزی که باید به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شریکه الامام در شئون مختلف می توانند اثر گذار باشند

بانوان شریکه الامام در شئون مختلف می توانند اثر گذار باشند