مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-13اقتصادي

آغاز توزیع هوشمند مرغ منجمد و تخم مرغ «درب منزل شهروندان» در تهران


در این طرح شهروندان مناطق 22 گانه تهران می توانند با استفاده از اپلیکیشن «بازرگام» محصول کیفی مورد نیاز خود را از استارتاپ ها خریداری و درب منزل بدون پرداخت هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند.

- آغاز توزیع هوشمند مرغ منجمد و تخم مرغ درب منزل شهروندان در تهران در این طرح شهروندان مناطق 22 گانه تهران می توانند با استفاده از اپلیکیشن بازرگام محصول کیفی مورد نیاز خود را از استارتاپ ها خریداری و درب منزل بدون پرداخت هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع هوشمند مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازاری توسط استارتاپ ها و کسب و کارهای دیجیتال درب منازل شهروندان تهرانی از امروز (شنبه) خبر داد.

اسماعیل قادری فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره جزییات توزیع هوشمند محصولات کشاورزی، افزود: براساس این طرح روزانه 300 تن مرغ منجمد و 300 تن تخم مرغ در شبکه هوشمند توسط استارتاپ ها و کسب و کارهای دیجیتال در مناطق 22 گانه شهر تهران توزیع می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچ کمبودی در تولید و تامین و توزیع محصولات کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در این اقدام، هر کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت مصوب 20 هزارتومان و هر شانه 30 تایی تخم مرغ با قیمت 43 هزارتومان بدست مصرف کنندگان تهرانی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع هوشمند مرغ منجمد و تخم مرغ «درب منزل شهروندان» در تهران

آغاز توزیع هوشمند مرغ منجمد و تخم مرغ «درب منزل شهروندان» در تهران