مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-13سياسي

در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی .

- در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

متن نامه مشترک 4 وزیر سابق آموزش و پرورش، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس از ارزیابی توانمندی ها و برنامه های آقای فیاضی، به ایشان فرصت بدهید تا در سمت وزیر آموزش و پرورش با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید

در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید