مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-13ورزشي

کسب مدال طلای دختر نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های منطقه پنج کشور


رییس هیات دو و میدانی استان کهیگلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای دختر نونهال این استان در رقابت های دو و میدانی منطقه پنج کشور در اهواز خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات دو و میدانی استان کهیگلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای دختر نونهال این استان در رقابت های دو و میدانی منطقه پنج کشور در اهواز خبر داد.

امیدمحمد محمدی افزود: رقابتهای دوومیدانی دختران منطقه پنج کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز روز جمعه 21 آبان ماه در استادیوم تختی این شهر برگزار شد .

وی از کسب مدال طلا و مقام اول زهرا اسدالهی دختر نونهال هم استانی در ماده پرتاب نیزه این رقابت ها خبر و افزود: اسدالهی با پرتابی به طول 35متر و 36سانتیمتر به مقام قهرمانی و مدال طلا این ماده دست یافت.

در این ماده ورزشکارانی از خوزستان الف ،خوزستان ب و خوزستان ج مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.

رییس هیات دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: در تیمی این مسابقات تیم دوومیدانی دختران استان با کسب یک مدال طلا بعد از استان های خوزستان الف، اصفهان، چهارمحال و بختیاری مقام چهارم را کسب کرد.

گفتنی است که رقابتهای دو و میدانی دختران منطقه پنج کشور با حضور استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلای دختر نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های منطقه پنج کشور

کسب مدال طلای دختر نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های منطقه پنج کشور