مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-13سياسي

6 هزار نیازمند ایلامی امسال صاحب شغل می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امسال بیش از 6 هزار و 200 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار در این استان ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امسال بیش از 6 هزار و 200 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار در این استان ایجاد خواهد شد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:امسال تاکنون حدود 3 هزار و 500 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان اجرایی شده و تا پایان سال همه برنامه های هدف گذاری شده در زمینه اشتغال محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای سیاست های توانمندسازی مددجویان،برنامه های متنوعی را تدارک دیده است، تصریح کرد:اشتغال زایی از طریق اجرای طرح، ایجاد شغل از طریق کاریابی در موسسات و همچنین اشتغال زایی از طریق راهبران شغلی و هدایت شغلی ازجمله برنامه های کمیته امداد در این زمینه هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام تصریح کرد: جهت تحقق برنامه های اشتغال زایی این نهاد و اجرای طرحهای هدف گذاری شده تا پایان امسال دست کم 260 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نیازمند ایلامی امسال صاحب شغل می شوند

6 هزار نیازمند ایلامی امسال صاحب شغل می شوند