مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-13سياسي

روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در قرچک


فرماندار قرچک از روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: درحال حاضر ایمن سازی جامعه از طریق واکسیناسیون علیه کرونا مهمترین دغدغه محسوب می شود که مردم باید این موضوع را جدی گرفته و برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

- بهمن خطیبی امروز شنبه 22 آبان ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: در دوران کرونا صاحبان صنوف و کسبه همکاری های خوبی داشتند که قابل تقدیر است و انتظار می رود در امر واکسیناسیون نیز پیشتاز بوده و علاوه بر خود، دیگران را نسبت به انجام آن تشویق کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهید سلیمانی در قرچک با موفقیت هایی بود که باید استمرار داشته باشد؛ همچنین سایر طرح ها از جمله اعطای کمک های مؤمنانه، کمک دارویی، سبد کالا و تسهیلات مشاغل آسیب دیده با کمک نهادهای حمایتی برقرار باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: آگاهی بخشی ادارات به مراجعین و جامعه هدف مربوطه برای واکسیناسیون امری ضروری است و باید گزارش اقدامات به طور مرتب به فرمانداری اعلام شود.

خطیبی اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان و نحوه حضور آنان در مدارس نیز باید مدیریت شده و با برنامه ریزی پیش برود و علاوه بر این خانواده ها نیز بایستی نسبت به سلامت فرزندان و عاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در قرچک

روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در قرچک