مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-13حوادث

نیاز مبرم برخی از مناطق صعب العبور خراسان شمالی به ایجاد آتش بر


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی از نیاز مبرم برخی از مناطق صعب العبور این استان به ایجاد آتش بر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی از نیاز مبرم برخی از مناطق صعب العبور این استان به ایجاد آتش بر خبر داد.

سرهنگ موسی الرضا حیاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 30 درصد از مناطق مرتعی و جنگلی خراسان شمالی از لحاظ بروز آتش سوزی در مناطق بحرانی قرار دارد، گفت: برخی از مناطق در نقاط بحرانی این استان از لحاظ بروز اتش سوزی صعب العبور هستند که دسترسی به آن ها برای اطفاء حریق بسیار مشکل بوده و نیاز به ایجاد آتش بر دارد.

وی اظهارکرد: از سوی دیگر این مناطق بحرانی برای رصد و کنترل بهتر نیاز به اشیای پرنده دارد که متاسفانه این استان از لحاظ دارا بودن این امکان محروم است.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: تامین این اعتبارات برای اطفاء هرچه سریع تر آتش و خرید تجهیزاتی همچون آتش بر، برای این اداره کل سخت است.

وی افزود: در مناطق بحرانی خراسان شمالی از لحاظ بروز آتش سوزی پاسگاه وجود دارد اما متاسفانه در این پاسگاه ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای اطفاء هرچه سریع تر آتش در این مناطق به نیروهای بومی و محلی آموزش های لازم ارائه شده است، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مبرم برخی از مناطق صعب العبور خراسان شمالی به ایجاد آتش بر

نیاز مبرم برخی از مناطق صعب العبور خراسان شمالی به ایجاد آتش بر