مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-13دانش

درخواست مهلت دو ماهه برای ارائه بسته تحول آموزش پزشکی


پیشنهاد می کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی دو ماه مهلت دهد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول و دانشگاه آزاد به عنوان بخش غیردولتی؛ - بسته حوزه تحول در حوزه پزشکی را به شورا بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در جلسه 155 شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به مسیر تفکیک آموزش پزشکی از آموزش علوم و نیز به گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و افزود: این تفکیک بعد از سال ها معایب و محاسنی داشت اما امروز دوباره در همان نقطه سابق قرار گرفته ایم.

لذا پیشنهاد می کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی دو ماه مهلت دهد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بخش غیردولتی؛ بسته حوزه تحول در حوزه پزشکی را به شورا بیاورند.

دکتر منصور کبگانیان قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکوتاهی از جلسات پیشین، در زمینه فلسفه ورود به سرانه پزشک در چهار محور؛ بحران پیری جمعیت کشور، بازنشستگی پزشکان، سرانه پایین پزشک در مناطق محروم، افول گردشگری سلامت پرداخت و اظهار داشت: طبق گزارش ها؛ ایران در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در منطقه جزو شش کشور آخر جهان است و این آمار جای نگرانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مهلت دو ماهه برای ارائه بسته تحول آموزش پزشکی

درخواست مهلت دو ماهه برای ارائه بسته تحول آموزش پزشکی