مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-13حوادث

مهار آتش سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در مشهد


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در خیابان احمدآباد این شهر با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: حوالی ظهر امروز خبر آتش سوزی انبار و فروشگاه لباس به سامانه 125 اطلاع رسانی شد،که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به 25نفر از پرسنل ایستگاه های3و51این سازمان را به همراه بیش از 8 خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه در خیابان احمدآباد این شهر اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت زیرزمین این مجموعه رخ داده بود که دود و شعله های ناشی از آتش سوزی به سایر طبقات سرایت کرده بود که بلافاصله نیروهای اعزامی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر به ساختمان های مجاور جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده و علت این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و نیروهای اعزامی پس از ایمن سازی کامل محل به مأموریت خویش پایان داده و به ایستگاه های خود مراجعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در مشهد

مهار آتش سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در مشهد