مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-13پزشكي

به مسائل بهداشت و درمان نگاه سیاسی نداریم


به مسائل بهداشتی، درمانی و خدماتی نگاه سیاسی نمی کنیم و به این مسائل، نگاه انسانی و انسان دوستانه و نشات گرفته از مفاهیم قرآن و اسلام داریم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: به مسائل بهداشتی، درمانی و خدماتی نگاه سیاسی نمی کنیم و به این مسائل، نگاه انسانی و انسان دوستانه و نشات گرفته از مفاهیم قرآن و اسلام داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 22 آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: گزارش ارائه شده توسط دکتر حیدری مقدم مایه مباهات است و حاصل تلاش یکایک کادر درمان استان که با هدایت و راهبری ایشان به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: در این دوران بسیار سخت، بیماری کرونا کشور را دچار اخلال کرد و تحریم ها و فشارهای ظالمانه نیز باعث شد کشور در وضعیت بغرنجی قرار گیرد اما زحمات، تلاش ها و خدمات کادر درمان و بهداشت باعث شد کشور در حالت تعادل و توازن قرار بگیرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امروز وضعیت کشور در مقایسه با قبل بهتر است به ویژه در دولت سیزدهم با تدابیر اتخاذ شده توسط رییس جمهور وضعیت خوبی داریم، همچنین یکی از اقدامات موثر و اولیه واکسیناسیون بود که در حال حاضر شاهد هستیم واکسیناسیون در سطح گسترده انجام می شود و با واکسیناسیون بالای 90 درصد می توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مسائل بهداشت و درمان نگاه سیاسی نداریم

به مسائل بهداشت و درمان نگاه سیاسی نداریم