مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-13بين الملل

بودجه چند صد میلیون دلاری پنتاگون برای جاسوسی از چین و روسیه


یک وبگاه تحلیلی گزارش کرد که پنتاگون با امضای یک قرارداد 340 میلیون دلاری با یک شرکت دفاعی آمریکا به دنبال جاسوسی از روسیه و چین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری-تحلیلی بولگارین میلیتری در گزارشی در ارتباط با بودجه اختصاصی ایالات متحده برای جاسوسی از روسیه و به دنبال رصد روزانه پرتاب موشک های فضایی و رزمی چین، روسیه و  کره شمالی است.

این وبگاه تحلیلی در توضیح برنامه جاسوسی آمریکا از روسیه و چین و دیگر کشورهای رقیب و دشمن نوشت، طبق برنامه جدید وزارت دفاع آمریکا، شرکت ریتون اینتلیجنس اند اسپیس تا سال 2031، خدمات پشتیبانی فنی و خدمات تکمیلی در اختیار سامانه راداری کبرا کینگ (Coa King) که بر روی کشتی 163 متری یو اس ان اس هاوارد او لورنزن (تی ای جی ام 25) برای رهگیری پرتاب های موشک های بالستیک و فضایی نصب شده است، قرار می دهد.

وبگاه بولگارین میلیتری در ادامه افزود که به بیان دیگر، هدف این قرارداد این است که پنتاگون می خواهد، 24 ساعت روز، هفت روز هفته و 365 روز سال بر پرتاب های موشک های کشورهای روسیه، چین و کره شمالی نظارت داشته باشد.

بر اساس این گزارش، کشتی یو اس ان اس هوارد او لورنزن رسماً به نیروی دریایی آمریکایی متعلق است اما سامانه کبرا کینگ نصب شده بر روی این کشتی به نیروی هوایی ایالات متحده نسبت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه چند صد میلیون دلاری پنتاگون برای جاسوسی از چین و روسیه

بودجه چند صد میلیون دلاری پنتاگون برای جاسوسی از چین و روسیه