مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-13ورزشي

تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کردیم/ امیدوارم نتایجی در شأن ذوب آهن بگیریم


مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: با حمایت باشگاه و همکاری بازیکنان تیم را به خوبی برای لیگ برتر آماده کردیم و امیدوارم نتایجی در خورد شأن باشگاه ذوب آهن بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهسا آقابزرگی بعد از پیروزی مقابل پالایش گاز ایلام در اظهار داشت: چون بازی اول لیگ بود، نمی شد توقع زیادی از بازیکنان داشت اما بازی خوبی بود؛ در اواخر نیمه اول و نیمه دوم بازیکنان ما بهتر کار کردند.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ایلام دونده، جنگنده و جوان است و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم، شناختی کمی نسبت به تیم حریف داشتیم و بیشتر برای تیم خودمان برنامه داشتیم.

وی تصریح کرد: وقفه کوتاهی بین تمرینات دور اول و دوم داشتیم اما با حمایت باشگاه و همکاری بازیکنان تیم را به خوبی برای لیگ برتر آماده کردیم؛ امیدوارم نتایجی در خورد شأن باشگاه ذوب آهن بگیریم.

داور به سود ذوب آهن سوت می زد ندا عزیزپور نیز بعد از بازی اظهار داشت: تیم جوانی را روانه لیگ کرده ایم و نیمی از تیم ما را بازیکنانی تشکیل داده اند که سابقه بازی در لیگ را ندارند؛ با این وجود نیمه اول را خوب کنترل کردیم، می خواستیم گل نخوریم و با تساوی به رختکن رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کردیم/ امیدوارم نتایجی در شأن ذوب آهن بگیریم

تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کردیم/ امیدوارم نتایجی در شأن ذوب آهن بگیریم