مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-13سياسي

بخشداری بخش میاندشت شهرستان درمیان افتتاح شد


بخشداری بخش میاندشت شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح و «برات اژدری شیرگ» به عنوان بخشدار آن معرفی شد.

- بیرجند- بخشداری بخش میاندشت شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح و برات اژدری شیرگ به عنوان بخشدار آن معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در مراسم افتتاح بخشداری میاندشت و در جمع مردم این بخش، اظهارکرد: یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی، توسعه عدالت اجتماعی، عدالت محور بودن خدمات نظام و دولت و نیز رفع محرومیت و استضعاف از مناطق مختلف بود.

وی ادامه داد: علت قیام امام (ره) و پافشاری مردم برای شکل گیری انقلاب، این بود که نظامی بر کشور حاکم شود که عدالت و مساوات را در همه جا برقرار کند.

به گفته وی، وضعیت امروز کشور به لطف این نظام مقدس الهی و دینی جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

استاندار تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در راستای تحقق عدالت اجتماعی، استقرار ادارات و سازمان ها در مناطق مختلف است تا ارائه خدمات را سهل الوصول شود.

ملانوری با اشاره به مطالبه چندین ساله مردم منطقه مبنی بر ایجاد بخش، ادامه داد: به لطف خدا این اتفاق افتاد و بخش میاندشت شکل گرفت و حالا ما باید تلاش کنیم که مردم توسعه خدمات را هم شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری بخش میاندشت شهرستان درمیان افتتاح شد

بخشداری بخش میاندشت شهرستان درمیان افتتاح شد