مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-13سياسي

مرکز جامع سرطان پروژه منطقه ای است/ همدان قطب پزشکی کشور است


نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی احداث بیمارستان تخصصی سرطان را پروژه ای غیر معمولی خواند و گفت: این پروژه یک استراتژی است که علوم پزشکی موفق به افتتاح فاز اول این بیمارستان شد و این پروژه منطقه ای محسوب می شود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی احداث بیمارستان تخصصی سرطان را پروژه ای غیر معمولی خواند و گفت: این پروژه یک استراتژی است که علوم پزشکی موفق به افتتاح فاز اول این بیمارستان شد و این پروژه منطقه ای محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم تودیع و معارفه رییس علوم پزشکی، با بیان اینکه باید مثبت اندیش باشیم، افزود: من شهادت می دهم که دکتر رشید حیدری مقدم در این مدت جزو بهترین های کشور بود این وضعیت را می بینم که به همراه تیم خود در حال ارائه خدمات بودند و به مردم خدمت کردند و امروز دانشگاه علوم پزشکی همدان جزو شش دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور محسوب می شود.

وی افزود: اگر چندین سال بعد معارفه کنیم باز هم مشکلات وجود دارد و هزاران عیب و نقص وجود دارد چرا که رو به تکامل هستیم و هیچگاه این کارها تمامی ندارد.

حاجی بابایی ادامه داد: استان همدان یکپارچه بوده و روزهای آغاز کرونا متوجه شدم که حالم خوب نیست، کرونا گرفتم و من در حالیکه مبتلا به کرونا بودم، با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع سرطان پروژه منطقه ای است/ همدان قطب پزشکی کشور است

مرکز جامع سرطان پروژه منطقه ای است/ همدان قطب پزشکی کشور است