مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-13سياسي

جوان گرایی از دغدغه های مسئولیت من است/ برخی از کرونا فقط آمار و اخبار را می شنوند


رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بر جوان گرایی به عنوان یکی از مولفه های موثر بر امنیت ملی تاکید کرد و گفت: این موضوع از دغدغه های من در دوران گذشته بوده که باید دست در دست یکدیگر بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

- ایسنا/همدان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بر جوان گرایی به عنوان یکی از مولفه های موثر بر امنیت ملی تاکید کرد و گفت: این موضوع از دغدغه های من در دوران گذشته بوده که باید دست در دست یکدیگر بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر محمد مهدی مجذوبی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بار سنگین مدیریت مجموعه علوم پزشکی بر دوش من خواهد بود که امیدوارم با همکاری تمامی مسئولان بتوانیم این مسئولیت را به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دکتر حیدری مقدم دو سال از مسئولیت خود را در دوران کرونا گذرانده و باید به این موضوع توجه داشته باشیم و از وی تشکر کنیم ، خاطرنشان کرد: نگاه برشی و مستمر با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و برخی از کرونا تنها آمار و ارقام را می شنوند و این در حالیست که مجموعه علوم پزشکی به صور مستمر با موضوع کرونا سرو کار دارند.

دکتر مجذوبی تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان با لحظات تلخ و شیرینی مواجه هستند و با این مباحث در حال زندگی هستند و حتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان گرایی از دغدغه های مسئولیت من است/ برخی از کرونا فقط آمار و اخبار را می شنوند

جوان گرایی از دغدغه های مسئولیت من است/ برخی از کرونا فقط آمار و اخبار را می شنوند