مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-13اقتصادي

ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی به سرمایه گذاران معرفی شود


استاندار آذربایجان غربی، با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی استان ، تصریح کرد: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی، با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی استان ، تصریح کرد: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

محمدصادق معتمدیان امروز 22 آبان ماه در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اظهار کرد: مجموعه ادارات زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی بازوهای اجرایی دولت هستند، چرا که اولویت های اول کشور در شرایط کنونی موضوعات اقتصادی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی استان ، تصریح کرد: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

وی ادامه داد: در جهت رفع موانع اقتصادی استان نیاز به هم افزایی ، هم اندیشی و استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان هستیم .

معتمدیان با بیان اینکه باید فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان شناسایی و به مردم و بویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود، گفت: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی به سرمایه گذاران معرفی شود

ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی به سرمایه گذاران معرفی شود