مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-13سياسي

شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد


مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد داوطلبانی که نمره کمتر از 150 تا سقف تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی را در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی کسب کرده باشند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

- مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد داوطلبانی که نمره کمتر از 150 تا سقف تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی را در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی کسب کرده باشند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعیه شماره 24 مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبانی که نمره کمتر از 150 تا سقف تعیین شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی را در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی کسب کرده باشند نیز می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و داوطلبان برای کسب اطلاع از وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند به آدرس Sanjeshp.

ir مراجعه نمایند.

زمان انتخاب رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت از تاریخ 19 /8/ 1400 لغایت پایان وقت اداری23 /8/ 1400 روی سایت سنجش به آدرس فوق الذکر، فعال است و طبق آخرین اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت انتخاب رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به اضافه شدن رشته های جراحی عمومی ، بیهوشی ، طب اورژانس به رشته محل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد

شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد