مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-13سياسي

پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است


شیخ نبیل قاووق با بیان اینکه پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است، تأکید کرد: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود.

- به نقل از پایگاه خبری العهد، شیح نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و هیچ کسی نمی تواند این رویکرد و مسیر را تغییر دهد.

فشارها, بحران ها و دخالت های خارجی هر چه باشد، اولویت مقاومت کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تجاوزگری های دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما به ملت خود وعده می دهیم مقاومت پیروزی بزرگ تری از پیروزهای سال های 2000 و 2006 کسب خواهد کرد.

شیخ قاووق که در همایش حزب الله برای قدردانی از خانواده شهدای مقاومت اسلامی در مرکز سیاحتی - جهادی شهید قاسم سلیمانی در منطقه وادی السلوقی سخنرانی می کرد، تأکید کرد: کمیّت و کیفیت قدرت مقاومت از سال 2006 بیشتر شده است و مقاومت امروز به دژ مستحکم سراسر وطن و کل هموطنان در همه مناطق و طوایف لبنان تبدیل شده است.

در حال حاضر مقاومت به سرفصل کرامت، مجد، عزت و افتخار همه ملت های عربی تبدیل شده است.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: منطقه جنوبی لبنان به برکت معادله ارتش، ملت و مقاومت امروزه به خاکریز نخست دفاع از کرامت و حاکمیت ملی کشور تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است

پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است