مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-13اقتصادي

رفع موانع اقتصادی آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود


استاندار آذربایجان غربی بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی استان تاکید کرد وگفت: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت است و باید با جدیت پیگیری شود.

- ، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اظهار کرد: مجموعه ادارات زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی بازوهای اجرایی دولت هستند، چرا که اولویت های اول کشور در شرایط کنونی موضوعات اقتصادی است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در جهت رفع موانع اقتصادی استان نیاز به هم افزایی، هم اندیشی و استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان هستیم، ادامه داد: باید فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان شناسایی و به مردم و بویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان زمینه را برای ایجاد جهش های اقتصادی در استان فراهم خواهد کرد و در این زمینه ضروری است بسته ها و مشوق های های سرمایه گذاری تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

ضرورت روان سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در آذربایجان غربی وی با تاکید بر ضرورت روان سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: موضوع روان سازی فرایند سرمایه گذاری با حذف فرایندهای اضافی و رفع موانع موجود در اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع اقتصادی آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود

رفع موانع اقتصادی آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود